Връщане / Рекламации

Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице.

За да заяви желанието си за връщане Потребителят трябва да уведоми недвусмислено Хоумисет ЕООД на имейл service@homeset.bg като посочи номера на поръчката, продуктите който желае да върне, данни на лицето направило поръчката, дата на доставката, телефон за връзка.

 

За да бъдат върнати продуктите трябва да са в отлично състояние, да не бъдат използвани, разопаковани или с нарушен търговски вид. В противен случай връщането може да бъде отказано.

 

След изпращане на заявката за връщане екипът на Homeset.bg ще се свърже с Вас за уточняване на детайлите.

 

Разходите по връщането на стоката са за сметка на купувача и се изчисляват спрямо тарифата на куриера.

 

Пратки, изпратени към онлайн магазин homeset.bg с наложен платеж, не се приемат.

 

След получаване на върната стока и прегледа ѝ, стойността се възстановява на клиента по предоставената банкова сметка в срок от 14 дни.

 

Стока, чието връщане не може да бъде приетo (например: ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако не е в добър търговски вид, ако е преминала някаква обработка ) ще бъде изпратена обратно на клиента за негова сметка.

 

Предвид спецификата на предлаганите артикули и риска от чупливост е задължително поръчката да бъде прегледана пред куриера. Всяка пратка има опция за преглед преди плащане. Не се приемат рекламации при платена и взета пратка.

При получаване на пратката задължително проверете целостта на стоката в присъствието на куриера.

В случай, че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол.

Ако потребителят не прегледа пратката при получаване се счита, че доставката е приета без възражения.